godnatt

2010-05-04, 22:15:18 / Kategori: Allmänt
Godkväll allihopa!!



Nu har inskolningen börjat på jobbet. Allt gick bra idag men dom var bara där en timme första dagen. Vi har snabb invänjning på bara några dagar, och jag tycker att det funkar bra. När jag slutatde jobbet åkte jag förbi hjärtat på jobbet o åt middag. Vi gick o åt stekt ris med kyckling o räkor o wolade grönsaker. Det satt fint i magen för jag var såå hungrig. Åt INGENTING på jobbet idag på lunchen. Det var en så äcklig sallad jag fick o barnens mat på jobbet är så j..vla äcklig(stackars barn) att den kan man inte äta. Det var mysigt o gått!! Sen kl 18.00 var han tvungen att jobba vidare så då åkte jag hem. Jag var ute med hunden, la mig i soffan och BUMS somnar jag som en stock. Mellan 19-21.30 sov jag som en stock. Jag fattar inte vad det är för fel på mig.. Jag är så galet trött på morgonen-dagarna-kvällarna att det finns inte. Ändå har jag blivit duktig o börjat äta omega 3 och vitaminer. Men det hjälper inte:(
Kanske har järnbrist eller något. Jag borde gå till läkaren, men har sånt fruktansvärd sjukhus skräck att jag drar mig hellst från det. Snart kommer min älskling hem. Hade lovat att jag skulle vara vaken o kolla på en film, men jag vetifasen om jag kommer orka vara uppe o titta film. Ska ju ändå upp 06.00 i morgon igen..usch.


Natti på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?