GoDmOrGoN!!

2010-05-14, 09:50:38 / Kategori: Allmänt

Vaknade kl 8 i morse men somnade snabbt om o vaknade 09.00. Inte så utvilad känner jag mig idag men mycket kan ju bero på det gråa vädret. Igår kväll var vi båda jätte pigga på kvällen o låg nog o surrade i sängen tills kl var 1 på natten, och då ska mannen i huset upp kl 05 för att åka o jobba idag. Stackars.. Själv är man ju ledig som sagt. Hmm vad ska jag göra idag då? Jo jag måste ner till fältöversten o köpa ett par strumpbyxor inför kvällen. Har kommit till dagens problem då jag inte vet vad jag ska sätta på mig ikväll. (Ska ju på fest som jag redan nämnt). Det spelar ingen roll hur j..vla mycket kläder jag köper varje månad, när jag väl ska ta på mig ngt så tycker jag att jag inte har någonting. Typiska kvinnoproblemet antar jag..
Men jag hittar väl något får jag hoppas. Saknar min man här hemma. Vakna upp o gå upp ensam kan i vissa fall vara ganska skönt, men idag saknar jag honom extra mycket. Vet inte varför men jag bara gör det :).


Jag måste dra hit Linn o min syrra snart! Börjar sakna dom grymt mycket. Det härliga är att det inte blir någon Hofors för dom iaf, utan Västerås:) Så då blir det inte så jädra långt iaf. Tur det finns video samtal då jag kan se lill fian ibland hihi..


Nu ska jag sätta igång plattången o kolla igenom garderoben efter kläder och sen blir det väl bolget oxå antar jag. Ha en bra dag så skriver jag mera imorrn:=)



Pusselipuss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?