DENNA UNDERBARA DOFT!

2010-05-18, 18:32:13 / Kategori: Allmänt
Man behöver bara kliva utanför dörren så känner man den underbara doften av syrenbuskar, blommor, träden, grillen.. Ja ALLT som tillhör sommaren. Jag vet inte, men det känns som att man blir mer o mer nostalgisk för varje år som går. Man uppskattar värmen o sommaren o allt som tillhör mer o mer känns det som. Är säkert så också!

Idag var vi ute igen hela dagen på jobbet. Slutade tidigt idag för jag ska jag ha planering, men det finns inte så mycket att planera just nu så jag åkte från jobbet direkt. Ringde Maria tutt ;) o hälsade på henne på jobbet. Har inte varit där ännu,men nu så! Hon jobbar på Vasagatan på ett fik. Satt där i ca 30 min men det fanns inte så mycket tid o snacka på då det kom kunder hela tiden.
Så jag åkte sen till Östermalmstorg Till min andra vän Maria!!

Där åt jag en pasta sallad, en chokladbiskvi o drack en latte. Satt där en stund o surrade som vanligt på:).. Sen bestämde jag mig för att ta en promenad hem. Stannade på vägen o köpte lite kaffe med mig hem(det får inte vara slut hemma).. Kaffe ska ALLTID finnas hemma:)

Gick i min egna lilla värld o bara njööt av värmen. Haha jag låter som en kärring;)...


Nu e jag hemma igen, men vill inte vara inne egentligen. Alltså jag kan säga er gått folk, att jag bor ju med min fantastiskt snygga karl på Gärdet o satan vad jag trivs!!!!!!!!!!!!!!!

Måste mycket vara årstiden som är perfekt för att bo i stan, för det e nära till allt o man kan traska hit o dit:).. Trivs som fisken i vattnet just nu o det e ju bra! Trodde aldrig jag skulle trivas i en lägenhet i stan så här pass bra. Skönt e väl det, men det e stadiet i livet man e på nu som det e passande. Har ju inga barn än o så..



Nu ska jag ut o sätta mig på ballen (balkongen mamma hih)) o sola lite:)


Ha en bra kväll!!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?