TRÖTT SOM EN PLÄTT!!

2010-06-12, 20:39:01 / Kategori: Allmänt

Ligger i soffan o verkligen inte gör NÅGONTING. Har suttit framför den här datan nu sen 3 på dan, o egentligen inte tittat på speciellt roliga saker heller haha.. Har beställt 2 bikinisar tihi:))

Vill att mitt hjärtegull kommer hem snart. Sitter o kollar lite på blåsningen..haha det är ju rätt roligt faktiskt. Jag måste erkänna att jag inte kunnat hålla mig från ciggen (skäms).. men jag rökte inget på 5 dagar. Sen igår vart det några. Mmm inge bra I know. Ska bättre mig!

Sen när tog man studenten en lördag????? Det festas fortfarande på flaken utanför hör jag. Skumt, en lördag. Nej vad fan jag måste ut med vovven en snabbis o köpa mig lite gott nere på matbutiken på en gång:)))

Vill bara sova för jag känner mig såå trött. Blir en tidig kväll för mig idag.. Måste se till o inte bli sjuk nu tills måndag.. Snoriga o hostiga barn baciller är svåra att stå emot.

Nu blir det egen mys
:)
Karm på er




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?