TREVLIG HEEEELG

2010-06-18, 14:58:08 / Kategori: Allmänt
Ja då fick man ta ut 2 timmar komp idag då! Ja det var ju passande o jäkligt skönt. Tog med mig regnkläderna från jobbet o kastade dom snabbt in i maskinen när jag kom hem. Det är ett MÅSTE denna helg om man ska ut på äventyr haha. Inte så nice väder är det lovat. Men men jag är ju den mest positiva människan på jorden så allt blir bra o löser sig:))

Imorgon blir det stor bröllop i vårat avlånga land. Endast 40%av svenska folket lägger någon vikt på det o resten av folket bryr sig inte ens läste jag i dag.. Jag är nog en av dom som inte lägger någon större vikt på det om jag ska vara ärlig.

Nu måste jag hoppa in i duschen o fräsha på mig:) För att sen packa o dra till min käresta. Är på ett strålande humör idag i detta gråa regniga väder :)))))



Pusselipuss o ha en UNDERBAR helg allihopa!!!!!!!!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?