tjohooo

2010-06-22, 19:06:32 / Kategori: Allmänt

Hej hopp!!

Mår mycket bättre nu igen. Gick från jobbet kl 13 för jag mådde skit. Hade en bokad tid för naglar som jag ändå passade på att gå o göra nu så här före midsommar o allt:) Man vill ju vara lite fin iaf. Sen åkte jag hemåt. Nu har jag packat, duschat o gjort lite små fix. Börjar bli hungrig men jag vet inte vad jag ska äta. Vi kommer ju inte vara hemma på ett tag nu så vi har inte inhandlat ngt i kylen:( Och jag som e hungrig nu.. Blir kanske att gå ner o handla lite thai till sig själv :). Christofer är på grillning hos en kompis i U-VÄSBY. Så jag ska nog allt unna mig lite extra gotti:)

I morgon efter jobbet drar vi till västkusten o ska fira midsummer!! Hoppas på kanon väder då vi ska ut o segla o så. Men det är ju trots allt midsommar o åtminstone en ggn kommer det ju att regna. HEJA SVERIGE!!!

Nu ska jag in på nätet o titta efter hus:))) Puss o kram vi syns på stan




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?