Smärta

2010-06-29, 10:02:06 / Kategori: Allmänt
Nu är jag nyopererad o ont gör det. Men det är det värt, det blir bättre snart:)

Nu är mitt hjärta på roadtrip i europa med sin vän. Deras bil brakade i Tyskland dessvärr:( så nu fick dom hyra en bil o fortsätta sin trip mot Monaco! Jag är hemma hos mammsen o pappasen nu o tar det lugnt. Ska vara här ett par dagar tills jag kan röra mig bättre o det blir kanske till helgen. Idag är det 28 grader ute så jag ska passa på att sätta mig ute en stund. skönt att bara vara på landet o slappa. Det värta är att jag får sån smärta i ryggen av att ligga still så jag måste upp o röra på mig mkt o få igång blodcirkulationen. Stark kvinna fixar allt o jag ska inte vara den som klagar. Ta hand om er så länge. Har varit lite dålig på update sista tiden, men det får ni ta när det är sommar o man e mycket ute:))



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?