Min underbara helg I kärlekens tecken:)

2010-06-21, 19:08:06 / Kategori: Allmänt


































HEJ ALLA GLADA !!


Då var det måndag igen. Inte långta kvar till semestern.. Ifredags åkte jag o min kärlek till Örebro hem till svärmor. Jag åkte till hans jobb  mötte upp honom o sen drog vi. Väl hemma hos henne bjöd hon på god mat. Det är alltid lika trevligt att komma bort o få bli lite bortskämda hihi.

Blixten hade dessvärre slagit ner i boxern tidigare på dagen så tv kanalerna fungerade inte. Men det gjorde inget för vi hade en massa film att titta på. Jag somnade efter typ en minut haha, o lika glad varje ggn blir mitt hjärta. Han tycker jag e sååå rolig att kolla på film me. Men vad 17, det e ju fredag kväll o man har haft en tuff arbetsvecka ;).

I lördags skulle vi ju ut och campa, men vi insåg att det är ganska kallt på nätterna fortfarande. Så vi tog med oss hundarna o åkte ut till Kilsbergen o tog med oss korv o en engångsgrill o hade myspys vid vattnet i skogen. Vi hade så tur med vädret. Det var percis lagom o inget regn kom på oss. Sen åkte vi vidare o Christofer visade mig lite runt i stan o visade fina hus som var typiskt mig att vilja ha ;).. Nytt fräscht o flådigt:) Sen åt vi en mjukglass på ett jätte mysigt ställe. Minns ej vad det hette. Och sen åkte vi ut till Ekeby/Alby o satt vi vattnet o pratade o mös. När vi kom hem var vi ganska så trötta. Mycket frisk luft gjorde oss tired. När vi kom hem till hans mamma igen, fixade vi oss lite sen drog vi ut o käkade.

På söndagen skulle vi senare på kvällen hem till hans pappa o fira lillbrorsan så vi åkte o köpte en present till honom. Och jag hittade vita mjukisbyxor o en orange lång fin/skön klänning. Tihi (Jag fick oxå ngt fint). Sen vid halv 5 tiden åkte vi hem. Och åkte hem till hans pappa o åt god mat, tårta o massa godis. Och så spelade vi TP i lag. Och jag o Angelika vann:) Inte min förtjäns iaf hahaha!!!


Vi var nog inte hemma förs kl var 23 på kvällen. Då var jag såå jädra mätt att jag trodde jag skulle spy. Har ätit hela helgen känns det som. Men det var det värt:)

Sen upp i morse, pigga som lärkor hehe (NOT) och åka o jobba. Jag följde med en tjej på jobbet så åkte vi hem till två familjer för hon skulle fixa lite saker. Och herregud säger jag bara.. Ute på Solsidan bodde en familj vi har på jobbet, DÄR SNACKAR VI FLÅDIGT!!!!! Jag vill oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men de kanske kommer en vacker dag :) Nu ska jag bara lägga mig ner o slappa!

Ha en fortsatt bra kväll mina vänner :)))))





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?