Lycka <3<3<3

2010-06-07, 18:37:31 / Kategori: Allmänt
När jag kom hem idag efter jobbet, såå trött o sliten möts jag av världens underbaraste man som köpt en vacker bukett blommor till mig:) Jag blev jätte glad!!! Och jag som älskar det så mycket :) Tyvärr så har jag inte min kamera nu så jag kan inte visa den:(


Helgen har varit i en dimma haha:) I fredags kom jag hem o satte mig på balkongen med ett glas rose i solen. Det var en bra start på ledigheten:) Sen var ju Christofer o mötte canadensaren John som är på besök hos oss tills imorgon. C:s kompis från när dom var i australien. Jag åkte in till söder o mötte upp Maria o så drog vi en krog runda. Rullade hem vid 2 tiden tror jag o väl hemma låg det två i soffan, som oxå hade festat loss lite hehe!

Lördagen var det full gång igen då jag skulle möta Maria o Leon inne i stan kl1 o åka ut till L¨ngholmen på skrattstock. Det var massor av folk o vi hittade väl en plätt på gångstigen haha, att sätta ner våran picknick o öl på. Vi hade riktigt kul, men lite senare drog vi till tanto. Var bara där en liten stund för sen gick vi o satte oss på strand. Senare mötte jag upp Christofer o hans vänner. Och sen avslutade vi kvällen hemma.

Igår vaknade vi rätt sent..kl 1. Ja det är sent för att vara oss för vi brukar typ ALLTID vakna kl 9 även fast vi festat. Sen åkte vi ut med båten o hämtade upp två till. Vi åkte runt djugården sen avslutde vi till fjäderholmarna. När vi kom in på restaurangen bjöd dom på ett glas skumpa. Men de glaset gick låååågsamt hahaha. Om jag ens drack upp det. Nej fy fan nu var man sliten. Sengick vi runt där med våran turist haha!!!!


Sen blev det filmkväll o alla var heelt döda.

Imorse kan jag säga att det var riktigt segt att gå upp, o jag har känt mig helt vimmelkantig hela dagen. Usch man orkar inte med sånt här håll igång när man e så gammal som jag är .. hehe nej jag skoja!

Nu sitter jag med en STOR godispåse helt för mig själv :) Dom andra två är inne i stan.Nu blir det egentid :)

Ha det bra:)))))



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?