Lunch break!

2010-06-01, 12:41:19 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag o har lite rast på jobbet.. Solen e inte lika stark ute idag som jag hade hoppats på. Vart är den såklallade ryssvärmen då??? Ja den ska väl smyga sig på till helgen kan man hoppas på. I morgon kommer Christofers kompi från Tyskland hem till oss o på fredag kommer en annan från australien. Dom ska stanna tills tisdag. Men jag tänker fly hemifrån redan imorgon tror jag hehe!!!

Min kamera har gått sönder :( så jag måste lämna inden till Elgiganten så dom kankse kan laga den, eller om man får en ny. Trist när man inte kan ta kort eller lägga upp ngt o visa. Lägger iofs inte upp så mycket kort ändå.. Man har väl lite privatliv ;)

Nu måste jag snart sätta mig o ringa viktiga samtal till nya föräldrar. Blää ingen lust. Men då kan jag gå tidigare idag o slippa sitta på planeringen på jobbet. MÅSTE verkligen ta en klipp i håret idag. Det e såå slitet nu efter min rödtotts färgning, med blekning o allt vad det nu är. Måste få någon ordning på detta :)


Längtar till semester så jag håller på att smälla av. HAR LAGT AV MED JOBBET NU KÄNNS DET SOM, O DET E NU VI HAR MASSOR ATT GÖRA/FIXA INFÖR HÖSTEN..

Saknar mitt hjärta idag. När han jobbar kväll så ses vi inte så mycket den veckan. Kan vara skönt ibland med lite egentid hemma, men just nu vill jag vara med honom hela tiden :))))


Nu e rasten slut!

Puss o kram på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?