GODMORGON

2010-06-13, 10:15:07 / Kategori: Allmänt

Sov inge bra inatt.. Har vaknat flera ggr innan C kom hem igår.. Sen vaknade jag kl 7 imorse, men då somnade jag om igen o vaknade nu kl 10. Har druckit min första kopp kaffe-gott. Kaffe är ett MÅSTE innan dagen kan fungera bra o som den ska. Ska nog gå en lång promenix idag.. Skönt o komma ut o få lite frisk luft, med tanke på att jag låg hemma hela dagen igår. Ser inte ut att vara så jätte skönt väder dock.. Mitt lilla hjärta har flyttat dig från sängen i natt til soffan. Så nu ligger han här o brer ut sig så jag knappt får space :))

Tog ett smyg foto på honom nu.. Han kommer bli sur på mig att jag la upp den men liite bus får man väl ha;)

Puss, have a wonderful day






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?