:)

2010-06-04, 17:24:28 / Kategori: Allmänt
Nu var det ett tag sen jag skrev.. har varken haft tid eller lust o sitta här framför datan när det vart så fint väder. Nu är det äntligen fredag! C är ute med båten. Jag skulle egentligen också åkt med men tiden blev för kort o då kände jag att det kanske var onödigt. Kan ta det en annan dag ist. Hmm ja vad händer ikväll då? Christofers kompis från australien kommer på besök hem till oss. Hade tänkt träffa upp Maria senare o se vad som händer. Har haft lite kontakt med Maritza oxå så vi får se vart det leder.

Det är inte lika varmt ute idag :( Hoppas på att det blir bra väder imorg då jag o brudarna ska picknicka i en park med lite gott i dricka. Inte långt kvar till semester:) LÄNGTAAR!!!

Nu har jag städat diskat o jobbat klart för denna vecka så nu ska jag ta mig ett glas rose på balkongen I think.

Ha en trevlig helg på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?