dUkTiG fLiCkA

2010-06-09, 19:55:11 / Kategori: Allmänt
Ja då ska man ha slutat röka då.. för en månad eller så kanske. Är tredje dagen nu o nu börjar det bli tufft. Men en tuff tjej klarar tuffa situationer hehe;) Nåja vi får väl se. Nu har jag iaf varit duktig i hemmet. Har städat torkat golvet, diskat upp lite o lagat tomatsoppa med hårt bröd. Väntar in mammen i huset som är på en verksta med bilen dom ska åka till Monaco i. Vill ha hem honom nu så vi akn titta lite film o mysa i soffan. Eller snarare att jag ska trycka mig tätt emot honom o han får vara min skyddare när vi ska se skräckfilm:) Älskar skräckisar för jag har en tendens att skrämma upp mig själv någon kollosalt. Men det e väl det som e meningen ;)

Var med om en hemsk upplevelse idag på jobbet. Inget jag får skriva om pga tysnadsplikt. Men jag kan säga att det handlade om en kollega o inget barn iaf. Usch, hur vissa kan bete sig ibland. Hemska människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På fredag ska jag sova hemma hos Madde. Det var inte igår! Ska me henne på hästtävling på lördag morgon så då kah jag lika gärtna sova över dagen innan. Upp i ottan.. Så mitt hjärta blir gräsänkling på fredag:)

Nu ska jag slå på tv. har inte ens gjort det sen jag kom hem för 2 timmar sen. Detta är så typiskt mig, jag vet inte vad jag lyckas roa mig med här hemma utan att ens tänka på att knäppa på tv. C blir jätte arg på mig för han tycker det e så ohemtrevligt utan tv på. Och det kan jag iofs hålla med om. Men men haha!!!


Så nu blir det att ta fram resten av allt godis som finns i den stoora påsen o mumsa:))) Ha en bra kväll!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?