cykel!!

2010-06-15, 17:33:29 / Kategori: Allmänt
Whats up med tv kanalerna????? Kom nyss hem o tv funkar inte. Det står ingen ingen signal på rutan bara.. något med boxen kanske... NEEEEJ VAD SKA JAG NU GÖRA???

När mannen i huset inte är hemma blir det gårdagensmat, eller simply food:) spagetti o köttbullar is she shit sometimes haha:=) Tog en sväng in på Åhlens på Östermalmstorg innan jag åkte hem o inhandlade två hårfärger. Jag o min färgning.. Men med tanke på att mitt hår växer som ogräs o e tjockt som ett trolls så måste jag färga ofta. Eller en ggn i månaden iaf o dt är ju normalt! Var så nära på att köpa ett SNÖ smycke oxå men jag höll i plånboken. Som sagt, kan INTE gå ut ur en affär utan att nästa alltid ha med mig en sak ut.

Jag vill ha en cykel också på tal om ingenting. Nu när man bor inne i stan o det är årstid för det så är det perfekt att ta cykeln vart man än ska. Inom tullarna vill säga hehe! Hade tänk att jag kan ta cykeln till Slussen på morgonen o sen ta saltsjöbanan till fiskis. Vore toppen.. Motion, frisk luft, kul.. JA allt i samma!

Fan nu har jag suttit o hållt på o väntat på kanalerna ett tag o INGET händer. Ska ringa min underbara sambo, som antagligen kommer säga att det är Jag som gjort de haha :))
Men det kan jag lova er att det e INTE jag denna ggn haha...


(LIITE SENARE)) NUU SÅ.. NU FUNKAR TV:N IGEN:) HÄRLIGT
Puss på rumpan!!!

Denna skulle passa mig som handen i hansken:))






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?