Äventyr

2010-06-18, 07:17:04 / Kategori: Allmänt
Nu drar jag till jobbet o efter det ska jag bara hem snabbt o packa saker för att sen möta upp min älskling på jobbet. Vi får se vart det bär av ikväll o i morg. Som sagt så ska det tyvärr regna heela helgen, o vi som ska ifrån Sthlm där det iaf ska vara lite uppehåll. Det gör inget! Vi kanske slår upp ett tält i spö regn, so what det är ju sånna saker som e kul:) Det är bara att ta med sig massa varma kläder o ett gott humör så löser sig resten. Eller så blir det att vi hittar på ngt annat mys o bor på hotell någonstans. Får se!

Kommer inte blogga ngt i helgen antar jag så ni får vänta tills ösndag med update:)

Nu vart kl mycket o jag måste rusa!!! Ska pussa på min finaste först innan jag dra oxå :))


Tjingeling



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?