Vill inte börja jobba igen...

2010-07-16, 14:56:32 / Kategori: Allmänt

Halli hallå!!! Semestern är såå bra o skön vill inte börja jobba igen

Igår var vi nere i tatueringsstudion där Sofia jobbar. Då gjorde Maya en tjej som också jobbar där, som diamanter inuti kroppen. Det är sm en piercing o det hade hon i mitten av sina tre tatuerade stjärnor. Grymt snyggt såg det ut, en vilket smärta.. Nej jag gillar inte smärta. Söv mig bara så e det lugnt haha!! Sen gick vi o tog en öl. Efter det ringer min Favorit kille, min älskade och vill bjuda mig på restaurang:) Så vi vr på Texas Longhorn och smaskade i oss massa mumsigt!!

Idag när han kommer hem så ska vi till Waxholm, till hans kompis med tjej som är ute på landstöllet där. Vi vet bara inte om vi ska ta båten eller bilen med tanke på båtparkeringspriset o hunden.. Vi får se vi får se.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?