Vilka dagar!!

2010-07-09, 14:45:55 / Kategori: Allmänt
Solen fortsätter att skina över oss o jag har semester o njuter utav bara 17.  Ringde en kompis på Lidingö så vi möttes upp på en klippa i Kappsta o solade o hade kul. Mycket roliga samtalsämnen att garva åt hahaha! Senare på kvällen åkte jag hem o bytte om då vi skulle till grönan o se Damian Marley o Nas. Jag åkte o mötte upp Maria o vi gick till grönan. Jag hade tidigare på dagen köpt mig ett par converse skor o ju längre jag gick dessto mera skavsår fick jag. AJ AJ INTE SKÖNT!! ´Kön var lång, men det gick fort att komma in. När vi väl kom in mötte vi upp "andra" Maria o hennes pojkvän. Vi bestämde oss för att ta någon öl på restaurangen där:) Satt o snacka o skratta o trängdes bland allt annat folk. Konserten var grym o på lilla gröna lund trängdes 21296 pers!! Så tro mig, det var ös! När allt var slut runt 00 tiden, tog vi båten till Slussen. Och vi var alla så trötta så vi drog hem.

i torsdags åkte jag o mötte Maritza I Hägerstens hamnen. Vi låg väl där ca en timme för sen behövde jag gå för jag skulle möta upp svärfar med tjej o mamma. När jag kommer till bilen håller jag på att dö..NEJ INTE ÄNNU EN PARKERINGSBÖTER tänkte jag då jag såg lappen från långt håll. Men ikke då, det var VÄRRE än så.. Det stod en lapp så fint att jag hade glömt dra åt handbromsen, så min bil (som jag lånar) har så fint rullat in i bilen framför o gett hennes bil märken. Inga som tur e på min svärmors bil, då det är reg skylten som tydligen gått emot hennes bil. SUCK tänkte jag.. hopp då var det bara att ringa ett samtal till bilens ägare som är svärmor som är i Spanien för tillfället, o tala om att jag varit en klant o glömt dra åt handbromsen osv. Inga märken på hennes bil men osv osv.... Får betala en självrisk. Det är bara att betala o se glad ut :)

Sen åkte jag hem o mötte Christofers pappa o tjej o hennes mamma så åkte vi ut med båten:) Såååå mysigt! Vi tog med oss picknick o la till en bit från Waxholm. Vi åt bagett med pålägg, drack lite vin o åt jordgubbar. Sen åkte vi till hamnen i Waxholm, och gick o tog oss en kaffe. Sen tog vi en promenad lite runt o titta lite. Så fint därute på somrarna. Kl började närma sig halv 11 på kvällen, men ingen av oss ville hem ännu så vi tog en tripp i Djurgårdskanalen oxå. Gud så vacker denna stad är på sommaren då allt e upplyst:) Blev lite romantisk av mig o saknade min skatt sååå mycket då. Vi var hemma runt 00.30 på kvällen o då var jag helt slut. Pratade med C i telefon då han är i Tyskland o kollar upp färdmedel hem. Men nu snart så e han hemma:))))

Har längtat dom här sista dagarna efter hans närhet o pussar! Så det ska bli underbart när han väl e hemma. En sak som jag lärt mig mycket av bara på dom här två veckorna, är att man faktiskt ibland behöver vara ifrån varandra för att få känna saknad, få inse vad man har vid sin sida o faktiskt förstå hur mycket kärlek man har till den andra människan. Och faktiskt konstatera att JA, JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DENNA MÄNNISKA .Jag skulle kunna hänga med honom 24 seven haha egentligen. Men det är en sån skön känsla att veta att snart ska vi ses o guud som man längtat. Jag kan ju längta efter honom bara av att vara på jobbet:) men detta är en annan slags längtan:)


Nu är jag hos min farmor o har tidiage idag gjort naglar. Så nu e man så fin så!!!!!!

Nu ska jag snart dra mig på stor stan igen..Tjo o hej ha det gött








































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?