svettigt!!

2010-07-03, 22:33:22 / Kategori: Allmänt

Oj oj oj vilken hetta idag. Jag kom ur duschen för ett tag sen o e lika svettig igen. Nu kan man kalla det högsommarvärme And I love it:) Idag har jag syster o Limbo varit nere vid hamnen på playan. Sen drog vi o shoppade lite skor, strumpor o ett linne:) Väl hemma hos föräldrarna igen börjar jag bli uttråkad nu. Tänkte dra in till stan o möta Christine o gå lite mellan öltälten, men jag kom inte in till stan o lika bra kanske det e ändå. Vill hem tidigt imorgon ändå. Saknar mitt hem o Stockholms luften hehe. Nä då, jag trivs bra på landet o skulle kunna tänka mig bo så med barn o allt det. Men nu när man e gräsänka o har semester då vill man till storstan. Som tidigare nämnt, uteservering, folk o vin!!!

Nu börjar saknade smyga sig på efter min älskling. Pratade i tel i dag för första ggn sen han åkte i lördags. (Visst en stund efter operationen men då var jag så pass borta att det räknas inte) Det gav mig extra syre inför dagarna som är kvar! Kände mig som en lietn 14 årig flicka som hade tusen fjärilar i magen o som att det var vårat första samtal ever haha. JA JA jag e världens fjant, men det S K I T E R jag i hahaha!!!!! Är man kär så man spricker så är man.

Nu har jag flätat Linns hår med massor utav flätor för hon ville ha lockigt i morgon, o kart hon ska få det!

Tyvärr så vågar jag inte stoppa in kameran i denna data för sist raderade den alla bilderna, så lite kort kommer senare. 

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng så man e pigg som en lärka imorgon! Behöver inga värktabletter längre eller panodil förutom när jag vaknar till 4 varje natt av att ryggen håller på att gå av. Känns skönt att det inte var värre smärta en denna som varit. Ska på återbesök på måndag o se så allt e bra!!!!


Natti natti allihop

OCH ÄNNU EN GÅNG SÅ ::::


ÄLSKAR JAG DIG SÅ CHRISTOFER DICKENS <3<3<3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?