svettigt svettigt, men gud så underbart

2010-07-12, 19:08:51 / Kategori: Allmänt
Jag måste säga att GUD så onödingt att folk bokar resor o drar utomland nu i denna underbara Sverige hetta vi har nu! Hoppar ut ur duschen o man käner sig kladdig så fort man börjar klä sig igen..

Idag vaknade jag när hjärtat åkte o drog o käkade brunch med Maria. Eller snarare frukost o 15 in lunch haha. Åt en sallad till lunch. Sen var jag tvungen att åka till Lidingö po lämna in bilen för bultbyte. Uscha och behöva sätta sig på en bastuvarmt Lidingötåg, o trängas bland andra svettiga passagerare..blää. Nä, jag gillar IKKE att åka kommunalt.

När jag klev v tåget o traskat en bit såg jag Maritza o Frida, så vi följdes upp o fikade hos Maria, o snackade lite skit. Jag var kvar tills hon stängde. Är liite trött på att sola känner jag nu faktiskt. Så ett solbreak e behövligt.

När jag skulle hem tog jag mig en promenad.. Men det gick i lugn takt då jag har ont, fötterna svulllna, o man rinner svett. Så ansträngning  står inte på första listan hehe..

Nu ska jag ner o sno någons tvättid hehe, nej men kolla om det finns ledigt. Och sen hoppas jag på att C vill ta sig ett dopp när han kommer hem. Vill till vattnet med honom :)










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?