söndags mys o fix

2010-07-18, 20:10:23 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag o mitt hjärta runt 10 tiden.. Låg i sängen o mös en stund!! Vi känner oss som handikappade då jag har ont på morgonen efter operationen o han kan knappt ligga nära mig, och min lilla skrutt har skadat handen o är troligtvis bruten.. Så det är mycket -aj aj , akta, oj oj haha!!! Vi gick en promenad med Chifen sen åt vi frukost. Jag har städat undan myckt skit idag. Kan få PANIK när saker o ting bara ligger o stökar. Till lunch gjorde vi en hemmagjord pizza med salami på:) Den blev god faktiskt!

Senare drog C på DIF match.. Nu börjar fotbollen igen.. Ja vad ska man säga, man har ju konverterat till Djurgårdare så jag får väl boka biljett till nästa match ;)

Jag åkte o hjälpte Emilia med flytt från sin lägenhet med kläder osv!! Sen bjöd hon på mat. Grekiskt bidde det, yammi!! Det var länge sen jag åt grekiskt, det är gott. Nu är jag väl hemma igen o vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känns lite dött nu på "hitta på saker" fronten. Jag har ju semester 2 veckor till och på fredag-onsdag åker jag o min kära till västkusten o semestrar:) Ska på Lisseberg I think! Sen ska vi få bo hos hans pappas tjej hus vid vattnet. Där vi firade midsommar, super fint. Men vi ta nog i på hotell eller något nån dag. We will see!!


Man hör matchen utanför på balkongen:) Hur dom skriker..galningar ;) Ha det bra.. ciaobella







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?