Övernattning på sjön!

2010-07-11, 21:16:57 / Kategori: Allmänt
Suck.. hade skrivit ett jätte långt inlägg nyss, så tog data jäveln bort det GRRRRRRRRRRRR.... Börja om på nytt då...



Nu är mitt hjärta hemma! Han kom hem 07.00 på morgonen så vid ca 9 tiden gick vi till Fältan o åt frukost. Sen bestämde vi oss för att åka ut med båten o sova i den så då handlade vi med oss lite gott att äta o dricka. Packade väskan med sovtäcke mm o så begav vi oss ut!

Vi åkte runt i närheten bara o stanna till då o då, då C skulle bada:) Chifen var med o han fick också bada:) Snacka om att han gillar att bada, han fullkommligt dyker ner i vattnet haha! Senare tog vi o åkte till Kyrkviken o la till i vattnet. Min sjöpirat till man kastade ankare o så stod vi så fint hihi!!!! Vattnet var helt spegelblankt o det var så fint!

I morse vr vi lite sega så vi åkte till macken, tankade båten o köpte frukost. Sen köpte vi med oss lite godis o guppade vidare. Vi stannade till vid ett ställe där det blåste lite mera. Jag kände mig helt grillad så jag klarade INTE av vindstilla idag hehe. Vi slumrade till en stund. Sen tog C sig ännu ett dopp o så bestämde vi oss för att åka hem. När vi kom hem var vi skit sega o jag somnde en stund..

Nu är jag proppmätt då min älskling bjöd på Thaimat:) Sen promenerade vi till Karlaplan o åt glass:))


Nu är det VM finalen. Håller inte på något av dom faktiskt..

HAHAHAHAHA tittar på i en annan el av köping, då Toppe äter sockervadd för första ggn hahahaha.. Dom är för söta!!

Här kommer lite bilder från våran boattrip:)


































Ja det var lite av alla alla tusen kort jag tog haha!!

Ha en trevlig kväll, i morgon är det bara tre veckor kvar av semestern ;) njuuuuuuuuuuuuuuuut



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?