Onsdag!

2010-07-21, 09:19:23 / Kategori: Allmänt
11 Dagar kvar tills arbetet kör igång igen..burrrr ÅNGEST!! Känner inte alls någe vidare lust med det. Nu har jag precis kört C till jobbet. Han ska ha afterwork med jobbet sen och då behövde bilen hem. Så då e man ju världens bästa flickvän o går upp kl 7 för sitt hjärta ;). Nu sitter jag o äter macka o dricker kaffe o kollar på sommar Pärlan. Dom är i Sandhamn, och där har jag faktiskt aldrig varit. Stockholms skärgård består av mer än 30 000 kobbar o öar. Rätt fantastiskt faktiskt!

På fredag kommer mamma o pappa hit o ska bjuda på sen lunch innan vi åker mot västkusten, där det ska regna tyvärr :(
Sen ska dom sova här för dom ska göra Sthlm osäger ;))

Det här är helt klart bästa sommaren ever!! Vädret, Min första sommar med världens bästa, mina undebara vänner! Kan INTE klaga alls!!!!!!!!!!!!


                        Dagens outfit då ;) Tänk inte på dammsugaren tack hahaha!!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?