Måndag

2010-07-19, 10:22:19 / Kategori: Allmänt
Ja då var man inne på sin näst sista semester veckan.. Usch vad tiden går fort när man har roligt. Idag har gulliga Madde bjudit mig på middag o titta på hennes lägenhet:) Ska bli kul för det är inte varje dag man träffar henne längre. I dag var jag väldigt rött när jag vaknade nyss. Hämtade Christofer på thaiboat i sjöstaden runt halv ett i natt o konstigt nog var jag heeelt död kl 09.00 fast det inte vart speciellt sent. Åh jag skulle alltid vilja vara ledig, eller i varje fall bara jobba från ca 9-13 varje dag. Det vore drömmen:) Hemmafru är ngt jag verkligen skulle vilja bli. Tror jag ska ta mig ett snack med mannen i huset o våra olika uppgifter i relationen;) hahaha nää skoja bara!!

Få se vad det blir för värme idag då!! varmt i hope!

Här bjuder jag på en morgon bild :) jaja här e vi inte så noga med att ALLA bilderna ska vara så värst bra :P







Ha en fantastisk måndag mina kära

Janni

Nog skulle de va skönt om man fick ha lite mer semester varje år iaf.. Tror de blir tråkigt i längden att gå hemma.. Men visst tusan e de skönt att få va ledig och göra som man vill=)



2010-07-19, 19:25:54 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?