Lugn kväll

2010-07-06, 21:45:54 / Kategori: Allmänt
Sitter nu hos Maria på söder. Hon har gjort en god lasange till mig :) Vaknade i morse väääldigt trött! Drog in till stan o satte mig hos Maria och fick mig frukost. Vi hade det riktigt trevligt idag jag Maria o Ebba. Dagen har gått skit snabbt o jag har verkligen inte gjort någe spec alls. I går satte vi oss på Bofilsbåge på söder ett litet gäng o tog med oss dricka o hade det roligt! Det slutade i Yoga övningar o vi skrattade gått :)) Senare drog jag o mötte upp Elina o satt på soap bar o snackade lite skit. Det var också nice!

Imorgon ska vi dra till grönan o titta på Damian Marley o Nas:) Reggea reggea ;)

Nu blir det duschen o sen tv för min del.. Sover här ikväll tror jag för jag vill inte vara ensam idag känner jag. Tråkigt! Snart kommer mitt hjärtegull hem o då får jag pussas :))






























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?