kväll.

2010-07-01, 21:16:55 / Kategori: Allmänt

Nu har snart denna dag oxå farit förbi.. Imorgon är det fredag redan!" Hej o hå!!  På lördag är det parkhäng i Rålis! Får se om jag drar dit o träffar upp lite kompisar. Det ska ju bli runt 32 grader i helgen så ut i solen blir det garanterat ;)

Det är såå skönt med sommar o sol o gud vad man har längtat efter detta. Minns ni hur vintern var, med så mycket snö att man inte kunde ta sig fram? Efterlängtad sommar kan jag lova :)

Nu ska jag kila från datan o sätta mig ute en stund med en kaffekopp. Längtar efter uteservering med ett glas vin eller en öl :) Snart snart!!

I Juli ska det vara reaggea festival på Öland, något jag kanske vill dra på. Har ju heller aldrig varit på Öland så man kanske borde göra det! Tål att tänkas på.

Natti natti allihop:))))


(Ska drömma om min kärlek som är så långt borta just nu ) Men dagarna går fort så snart ses vi igen <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?