kjhdfvhlabwa

2010-07-20, 13:28:53 / Kategori: Allmänt
BLÄÄÄ BLÄÄ NU HAR JAG TRÅKIGT...


Inget att göra, pengarna e slut.. Längtar tills fredag då det säger CATCHIING på kontot igen:) Nu antar jag att man ska få semesterersättning denna månad oxå så någon tusenlapp extra borde det komma in. Usch nu har jag suttit hemma hela dagen o inte gjort mycket. Testat lite kläder jag har o rensat lite. Sen har jag iofs dammsugit, torkat golvet o städat toaletten. Men det är ju inge kul direkt. Saker som bara måste göras ibland. Hade jag bara haft bilen hade jag kunnat åka o hälsa på min lilla moster eller så. Ska nog skjutsa min handikappade kille i morgon så jag kan ta brum:)

Nää inte ens musik orkar jag lyssna på längre. Ska göra mig lite lunch!!!







Janni

jag fick dryga 12.000 kronor extra nu när jag fick min semesterpeng=) de va fan härligt!!



2010-07-20, 13:34:35 URL: http://jannialtin.blogspot.com

Rebeccs

ja det lär jag ju inte få, har bara jobbat är sen januari ..



2010-07-21, 09:22:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?