HALUUUUU!!!! :)))

2010-07-29, 12:05:23 / Kategori: Allmänt
Har haft en grym sommar o nyss en semester med min älskade. Vi startade i Örebro hos C:s mamma o lämnade hunden. Sen åkte vi till Göteborg o checkade in på hotell Gothia o mötte upp Jimmy o Carro. Sen gick vi o åt nere på utesrveringen på hotellet. Sen tog vi en tripp inne på Lisseberg. Jag åkte dock ingenting, men dom andra gjorde det. men herregud säger jag bara.. Väntta i kön i 40 min för 2 minuters åk. Nej, nu fattar jag varför man inte orkar gå på Grönan o sånt längre! Dom åkte två saker sen tröttnade vi alla. Vi gick o tog oss ett glas! MYCKET bättre haha!!

Sen på kvällen gick vi ut o åt på en mysig restaurang o gick sen till Magnus o magnus, en skön o bra bar!

Dagen efter fortsatte vi vidare mot Ängelholm. Vi hade bokat rum på Klitterhus. Ett jätte fint hus som hade 14 rum o som låg vid stranden. Jag visste inte att Sverige hade sånna stränder med tunn tunn sand. Det är inte mycket jag visste om detta land ;). Första dagen var det kuling o vi höll på att blåsa bort på kvällen. Men det störde inte oss, vi satte fart på festandet iaf :) Dagen efter var det sol så vi låg på stranden hela fagen o solade. På kvällen var vi sega så dett vart en tidig kväll i säng med lite film på rummet.

Sen fortsatte vi våran resa o åkte till fina Båsta. Tennisveckan hade precis slutat så det var inte hetsigt med folk, utan precis lagom. Även där hade vi kanon väder! Vi bodde på ett bed and breakfast 200 m från stranden. Vi knatade runt lite o kollade in stan sen gick vi o la oss även på denna fina sandstrand. På kvällen blev vi inbjudna på champang hos Carros pappa, som också var i Båsta. Sen gick vi ut o åt o drack o avslutade kvällen tillsammans under ett träd på gräsmattan bakom huset vi bodde i:) Även denna dag var lyckad!!

Dagen efter packad vi våra saker o begav oss mot Örebro igen där jag nu sittter o bloggar. På vägen stannade vi i gränna o min älskling köpte polkagrisar o ett hjärta till mig!! Och så stannade vi vid en camping längs vättern som hette Varamobadet. Jág har nämnt  nämner igen att den här sommaren har varit den bästa på läänge!! Vädret har varit helt fantastisk, umgåtts mycket med mina vänner o min älskling!!

Jag börjar jobba på måndag o längtar INTE HEM ETT DUGG.... Jag vill verkligen inte hem, o vi ska nog sova här en natt till. På lör är det bög paraden som jag o några kompisar ska se. Nu ska jag kasta mig över min snygging :)) Och ge han massa KÄRKEK <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?