GOOODMOOORGOOON!!!

2010-07-20, 09:03:38 / Kategori: Allmänt
Trött!!! Jag förstår inte.. jag går inte o lägger mig speciellt sent, men e så jädra trött när jag vaknar. Har faktiskt inte sovit bor en dag på hela semestern, för det är ngt av det värsta jag vet. Upp o hoppa inte sova bort dagarna:)

Nu ser det ut som att den extrema tropiska värmen farit föri oss. Igår sa jag till Madde,, - FAN DET KÄNNS LITE KALLT, SVALT I LUFTEN. Då kollade hon på termometer o sa, - JA, BARA 26 GRADER hahaha!! Man har blivit lite bortskämd nu när det varit så underbara dagar. Men helt ärligt så är det rätt skönt o behagligt när man kan visstas ute åtminstone, utan att smälta bort. Det känns som att dt var något viktigt jag skulle göra idag men jag kan inte komma på vad det var. Hjärtat har åkt o jobbat o vi får väl se hur länge han klara att jobba med gipsad hand. Stackarn!

Nu blir det kaffe för hela slanten o lite nyheter:)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?