Från landet, till asfalten

2010-07-04, 08:29:15 / Kategori: Allmänt
Ja då va det sista dagen här hos päronen då! Dom ska köra hem mig idag o så ska vi gå o äta någonstans. Jag föreslår Fjäderholmarna, men vi få se vart det blir. Det är så skönt att vakna så här tidigt för dagen blir så himla lång. Sen så har jag iofs lagt mig tidigt hela veckan också.

Måste hämta den efterlängtade bilen på Lidingö idag oxå!!

Hade världens bråk med en mygg fan som var inne i sovrummet i natt.. Den lät som att den var jätte stor o vidrig, men jag hittade den inte. Och kunde INTE  somna innan jag visste att den var borta. Ni som känner mig vet att jag verkligen HATAR alla småkryp, flygfän o äckliga vidriga saker. Höll säkert på en halvtimme innan den var ute haha!

nu ska jag sätta mig o titta lite vad det kostar att åka till Åland o Gotland!! Ska antingen till Åland några dagar till kära kusin eller Gotland. Beroende på om min kusin e frisk eller inte. Stackaren har fått något skit i ögat o eftersom jag är opererad så ska jag vara lite mer försiktig mot infektioner o så.

Sen blir det ut i solen o äta frukost!!

Tjingeling mina trogna läsare ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?