............

2010-08-01, 00:51:22 / Kategori: Allmänt
Tänker på dig varje dg.. behöver inte skriva mer för du vet




jag kan inte förstå, som ingen annan kan heller! Men jag vet att en ängel ska vara bland dom finaste änglarna som du är nu, i paradiset. Ditt vita leende o ditt glada skratt har satt sig i allas hjärtan. Oavsett dom som umgicks med dig dagligen o alla andra. Din fam kommer minnas dig somsin bebis, liten, tonåring o vuxen. Medans jag minns dig som tonåring o vuxen.. Vi har alla en bild o ett minne av dig som den du blev o vart. Därför kommer du alltid vara den vackraste ängeln!!!! Ingen har o kommer någonsin glömma dig. Och det titter fast klistrat i mitt huvud sista inlägget du gjorde till mig.. BECKA BECKA SÖTA SÖTA BECKA!!<3 Det e du e söt nanna o jag o hann skriva det tillbaka. Men det hade funnits så mycket mer att säga. När jag pratade din bebis röst idag kollade han på mig lite konstigt, o jag sa..Nanna pratade alltid så.. föll hans blick.Tom han har fått höra vilken söt människa du var. Du har hört i min ensamhet min röst o jag vill bara skriva det..NANNA DU VAR EN AV DOM VACKRASTE MÄNNISKORNA JAG KÄNNER och Alla mina andra vänner också!!

Vi alla saknar dig ngt otroligt för vi aldig fick säga våran sista mening till dig.. ÄLSKAR DIG

maria

fint becka :)



2010-08-01, 01:58:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?