Dagarna springer iväg..

2010-07-14, 10:07:51 / Kategori: Allmänt
Nu är det mitten på veckan och jag känner att tiden går lite för snabbt på smestern. Jag har inte sovit bort en dagg eller legat hemma o slappat så det är ju tur. Jag är visseligen inte en person som är uppe till 4 på morgonen o som inte vaknar förrens 3 på daarna.. Nää sånt går bort hos mig. Man kan inte slösa dom få timmarna man har på dgarna:)

I dag var jag uppe kl 07.00 o kastade in tvätten. Sen tog jag Volvon som C har lånat o lämnade in den, för att sen hämta ut Bubblan som nu fått nya bultar. Jag fullkommligt ÄLSKAR  Volvo bilar, och skulle väldigt gärna vilja ha en själv. Spec en combi;) Riktig familje bil!!! Och det är ju TYPISKT mig haha!! När jag kom hem åt jag o mitt hjärta frukost på ballkongen. Nu har han åkt till jobbet o jag får se vart denna dg bär.


Nu blir det krångligt att skriva för jag var med båda Mariorna igår:)) Rotebro Maria, även kallad av mig "tutt Maria" haha kom till Maria från söder:)) Sen gick vi o satte oss i Humlegården o picknickade lite med Chips, mackor o lite vin. Det var tom blött på hela filten när vi suttit ett tag pga av den fukt vi har ute nu.. Galet, men härligt!! Fast idag måste jag säga att det är skönt med liite svalare värme. Endast 27;)



















Nu ska jag fortsätta leta efter semester boende till mig o min snygga man:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?