dagarna dom går o går efter varandra!!

2010-07-01, 09:38:33 / Kategori: Allmänt
Dagarna springer förbi.. Redan torsdag o jag gör inte mycket för att tiden ska gå så fort. Semester kallas de, då springer tiden fram! Har precis ätit frukost o dricker nu kaffe. Sitter o har ringt till polisen o kollat upp vad jag har för pass nr. Vi ska ju få en resa av snällaste svärfar till Thailand o Kuala Lumpur i jul/nyår. Och den skulle bokas igår. Bara det att jag inte har mitt pass här o man behövde nr för att kunna boka den. Så nu e det fixat o klart!!

Idag ska jag nog försöka ta mig en liten promenad. Runt huset eller nåt hehe.. Nej då, men jag måste ut o röra på mig. Fattar inte HUR man lägger in bilder på den här datan dessvärre. Ska trixa lite med det idag:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?