bakis,trött,blääää..men vad händer nu?:))

2010-07-17, 13:28:54 / Kategori: Allmänt
Igår var första dagen på HELA min semester som jag var hemma på dagen. Kände att jag var trött på värmen, men mn höll ju på att smälla av här hemma. 40 grade på balkongen och runt 30 inne..hua!!

På kvällen när Christofer kom hem gick vi till Strandbryggan öl o vin. Härligt med folk, sol,vatten. Stockholm är bra vackert när det är som det är nu!! Ett par som Christofer känner kom dit o sällskapade oss. Då satt vi o bokade in en båthelg och en kräftskive helg tillsammans med dom i aug. Fredrik o Sanna heter dom, och det är dom vi ska fira jul tillsammans med i Thailand i dec :) Nu kan man nästan längta till vintern när man har en resa bokad o klar dec! HÄRLIGT!!


Nu ska jag bila en stund, o sen bär det iväg ut!!!












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?