Ännu en dag av hetta.. HÄRLIGT"!!

2010-07-13, 11:20:28 / Kategori: Allmänt
Vi har väl sovit lite si så där i natt. Jag tror inte att det är något hushåll som har det speciellt svalt just nu ;) Ju mer man har balkongen öppen, dessto varmare blir det. Men på nätter na kan man ha den öppen if. Vi åt frukost tillsammans o var ute me Chifen en sväng innan¨min snygging åkte till jobbet. Igår när han kom hem tog vi en lång promenad runt Gärdet o Karlaplan o sen förbi Ica o handlade middag o frukost. Men stackars lilla Chifen tyckte nog att det var varmt.

Nu sitter jag o kollar upp stugor på Gotland v 30 eller weekwnd resor ca 4 dagar. Rätt billigt att resa iväg nu faktiskt. Ca 3500 för 2 pers med hotell till ex Prag. Helt ok pris tycker jag. Sen vet jag ju inte hur dyrt det är med mat o så där visseligen.  

Har tagit mig en kalldusch o den var SKÖÖÖÖN!! Gud så varmt det är, men man ska inte klaga. För OM det väl kommer in regn i detta land, då slutar det aldrig regna. Då kan det regna 2 veckor i streck eller så. Så det gäller att passa på att njuta!!!


Ha en varm o skön dag!!! <3<3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?