Vill göra om

2010-12-09, 15:48:24 / Kategori: Allmänt
Emi!! Jag vill ha en ny framsida på min blogg haha! Vet inte hur man gör så snälla Emi har hjälpt mig o fixa den, men nnu vill jag få den omgjord. Jag e ju inte alls tekniskt lagd o vet inte alls hur man fixar sånt ;)


Det drar o spänner i min mage då o då.. Nere på vänstersidan bara. Ska det vara så?

Någon som läser denna blogg o har själv varit gravid?! Kan ju vara kul med lite kommentarer o så när jag ändå har ett par läsare varje dag, eller så vill ni bara snoka utan att lämna spår efter er ;)



http://www.youtube.com/watch?v=

Nu ska jag lyssna lite julsånger o njuta av kvällen o INTE gå ut mera. Har varit yte med hunden ett par ggr o vart o köpt pizza som jag lyxat till med i min ensamhet när <3 jobbar!!

y

Påminner om växtvärk. Hade det jätte mkt när jag själv var gravid. Såvitt jag vet så är det helt normalt och ett litet tecken på att det lilla livet växer och gror i dig :-)



2010-12-09, 20:54:52

Anonym

okej vad skönt, tack! Visste att det var ngt som var rätt normalt men man vill ju ändå höra sig för lite :)



2010-12-10, 13:59:21

y

Det ingår att vara lite nojjig över vissa saker, speciellt när det är ens första graviditet :-) hoppas det inte blir värre växtvärken alltså, jag hade det från vecka 9 till 17 och kunde ibland knappt sitta det spände och värkte så, nästan som mensvärk :-P hoppas allt går bra för dig :-)



2010-12-10, 15:55:31

Anonym

Ja det får man hoppas! Ja som mensvärk,exakt:)





2010-12-10, 16:23:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?