Tårarna sprutade

2010-12-15, 13:44:52 / Kategori: Allmänt

Jag hållr just nu på att tvätta inför resan vi drar på på måndag. O mitt i allt stök jag håller på med där nere ser jag VÄRLDENS VIDRIGASTE, ÄCKLIGASTE, STÖRSTA SPINDEL på väggen.. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra men greps lite smått av panik. Jag har då spindelfobi, o det är inte så lite heller. Många e rädda för dom o har skräck, men jag har FOBI! Jag kan knappt ta mig samman.. Men jag stod där o funderade på hur 17 jag skulle ta dö på den. För jag vågae absolut inte gå fram o slå den med ngt, för den var verkligen stooor. Och jag vågade ju inte gå ut därifrån för jag var ju tvungen att ha koll på vart den tog vägen för den rörde på dig med lite mellanrum. Kom på efter 15 min att jag skulle hämta Chifen(hunden) så han fick hjälpa mig. Kutade upp o hämtade honom. Vi fick stå ett tag o glo på den ett tag tills den bestämde sig för att RUSA över golvet.

DÅ fick även han syn på den, o springer fram o kastar o slår den samtidigt som han tar den lite med minnen.. Efter ett tag dör den o precis då ringer mitt hjärta. Tårarna sprutar på mig men jag var räddad haha..


Jag kanske är löljig tycker ni, men allvarligt jag e skit rädd. Får jag se en sån stor i Thailand på rummet ellr ngt, så sover jag fan ute haha..

Nu ska jag ner igen o torka resten.. Usch!!!!

Sen blir det in mor stan o kika lite. C o jag o Chifen var på gärdet o promenerade på fm, sen åkte vi till Lidingö o käkade lunch. Falafel med pompa bided det idag.

Nu ska jag ta mod o gå ner igen

Ciao




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?