Sov liite för länge

2010-12-08, 09:57:59 / Kategori: Allmänt
Ja i morse skulle jag haft tvättid kl 07.00 men jag kom inte upp.. Ögonen ville inte öppna sig! Kan vara för att jag har ngn förkylning i kroppen som jag känner mig extra trött. Så jag får gå ner o kolla om jag kan få en senare tid, för tvättas måste det!

Igår var jag hos polisen o fylldei papper för bilen. Efter det mötte jag Carro på Odenplan o så gick vi stan runt o kikade barnvagnar. Jag hittade en jag föll för, men den finns i nästan exakt samma utseende men för hälften av priset i en butik på fridhemsplan. Så jag ska åka o kika på den. Så ist för 11000 så kan jag få den för 6000:)
Det är ett bra köp tycker jag. När vi var trötta i ben o min rygg höll på att gå av då jag bar en kasse med presenter gick vi till Fältöversten o handlade in tacos:) Sen åkte vi hem till Carro o lagade tacos o åt mumsiga lussebullar med varm choklad. Våra män var på hockey så vi passade på att få egentid tillsammans;) Vi blivande mammor :) Carro ligger bara en vecka efter mig!!

Åkte hem vid 22 tiden, då männen kom hem. Trött gick jag o la mig rätt snabbt!!

Idag ska C kika på en bil, en audi :) Funderar på om jag ska me o kika, men tvätten måste göras. Ikväll har vi blivit bjudna på middag hos Hanna o Dennis :)) Ska bli super trevligt!!

Nu får ni ha en fin dag i solen alla bloggläsare ;)





Denna har blivit min ögonsten ;)







































































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?