Söndag kväll

2010-12-12, 20:14:50 / Kategori: Allmänt
Usch idag har det varit en skit dag känns det som rätt o slätt.. Jag har avrit skit trött hela dagen o kännt mig bakis nästan. Jag har mått illa till o från o har ont i nacken som går upp i huvudet på mig. Jag har verkligen "gnällt" idag.
Och inte så kul är det när man börjar städa bland papper som man har, o upptäcker en räkning man missat o den höjt sig MASSOR :(( Fan säger jag bara.. Inte vad jag behövde en dag som denna. Jag o C har gått upp till ica o handlat, men jag e inte sugen på mat. Har ätit bra idag annars så det är ingen fara. Lussebullar köpte vi o det är det ända jag känner att jag kan få ner.

Igår var vi hos Helena o firade hennes 25 års dag :) Hon bjöd på massa god mat o det var paketöppning, lekar, musik,o massa goda skratt. Vi satt o spelade alias o det är så jäkla kul spel!!!

Jag åkte hem o var väl  hemma runt 01.00 på natten. Och satt o pratade med mitt hjärta lite innan det bidde sängen för mig!!

Har bilder från kvällen på min mob o jag vet inte hur man överför ännu från min nya tel. Så ni får nöja er med detta, om ni inte är vän med mig på fb för där har jag lagt upp lite biler ;)


Nu är det Beck om en stund o till det ska jag göra varm choklad o lussebullar!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?