Soliga härliga tisdag!

2010-12-14, 12:59:01 / Kategori: Allmänt

Veckans tråkigaste dag, men jag känner bara lycka! Man kan tycka att det är lång tråkigt att bara gå hemma hela dagarna menjag tycker att det är ur härligt. Nu har jag dock bara varit hemma i tre veckor o inte 10 år men ändå. Jag träffar kompiar, åker in till stan, tträffar släkten osc så vem kan klaga?!

Nej, nu e det inte så att jag bara gillar att ligga på den lata sidan utan jobbar på mycket bra när jag väl arbetar. Men man kan väl passa på så länge det varar. Börjar jobba den 10 januari igen. Men massa 1 åringar endast. Får se hur tjock man blir o hur länge kroppen klarar o orkar med dom små liven. På torsdag är det personal möte så då får jag träffa tjejen jag ska arbeta med.


Nu äts det lite pasta med tonfisk o tomatsås.. Funkar som snabbmat när mat måste få ngt snabbt i magen!


Nu ska jag bege mig ut i det vackra vintervädret:)))


Hej  påååreee



Det här var kanske en vecka sen, men lite syns det ;)


Janni

Snart kommer magen att växa massor!! Och då kommer du att vara såå fin!!



2010-12-14, 14:25:27 URL: http://jannialtin.blogspot.com

becka

tack gulle kusin



2010-12-15, 18:13:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?