SAKNAR DIG REDAN

2010-12-09, 16:51:11 / Kategori: Allmänt
Min Maria!!

Saknar maria redan :).. att man inte ens kan ringa gör ju inte saken bättre. Igår när vi åkte bilen mot gamla stan började jag helt plötsligt gråta. Det gick liksom inte att sluta o jag skrattade samtidigt.. åh vad jag saknar Maria sa ja till C o plötsligt började jag gråta haha. Hormonerna e inte alltid på sin plats.

Men jag ringer henne om ALLT o ibland behöver jag bara prata av mig massor o allt o ingenting. Men nu e det inte så jävla enkelt. Skype fattarjag mig inte ens på.. Ibland kan man behöva råd o tjejsnack o det e vi bäst på, (att snacka). haha!!!

Ni som läser detta kasnke tycker jag verkar helt knäpp ang maria, o tänker men herregud det är en polare bara. Vi har kännt varann sen vi föddes o våra föräldrar har känt varan sen dom var små. Sen så har vi gått på samma dagis, samma klass 1-7, samma skola 7-9 o gymnasiet så vi e liksom lite tajta höhö.


Min soulmate sister ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?