redan torsdag!

2010-12-09, 12:54:18 / Kategori: Allmänt
Tack Hanna o Dennis för en jätte god o trevlig middag igår:)

Nu e jag hemma o gör praktiskt taget inte ett jota.. Funderar lite på boende o lägenhet. Vill ju flytta till en större men vi får se vart det blir. Det är ju ingen panik, men jag vill känna mig lugn o inte behöva ha det i huvudet nu. Man vill ju kunna fixa ordning o ha det mesta klart när lillen/lillan kommer ut. Men vi har ju ett tag på oss att hitta ngt. Blir nog en hyresrätt i daxläget så vi kan spara lite pengar o att C:s lägenhet kan stambytas o renoveras. Men när det projektet e klart vet vi ännu inte. Det där med stambyten har man ju hört kan ta sin tid..suck.

Usch jag e redan trött på vintern.. Vill inte gå ut, o hatar att frysa od et spelar ingen roll hur mycket kläder man tar på sig för jag fryser ändå massor. Älskar Sverige o alla våra årstider men vintern får GÄRNA kortas ner 3-4 månader o sommaren öka med ett par månader..

Bilen som vi var o tittade på igår e skit fin:) Han fick ta hem den o köra en dag o pröva lite o om det inte är några fel på den så blir det den. Riktig familjebil ;) Då blir det att sälja min. Och det ska bli sååå skönt att inte ha en "egen" bil. Trött på att betala när det pajjar.. Och jag verkar ju inte ha världens tur gällande bilar!


Nu blir det duschen för mig!!

Ha de bra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?