prosit..

2010-12-06, 10:09:00 / Kategori: Allmänt
Nää, jag vaknade för ca 1 timme sen o kände lite stick i halsen :( sen har jag nysit sisådär 10 ggr under morgonens gång! Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Först så ska Helena firas på lördag o jag vill hålla mig frisk nu. Jag behöver gå till polisen idag o fixa med papper för bilen, o sen har jag ett läkarbesök. Skulle hinna me banken oxå men det tar jag imorrn.

Idag är det ingen sol ute, mne MASSOR av snö. Ser att det börjar bli varmare ute så hoppas nu att allt inte försvinner o blir slask.

Till frukost blev det årets första tomtegröt:) Med The. Jag har en julklapp kvar till min lilla kusin Maddie, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på till henne. Hon är 5 år. Men jag ska nog hitta ngt ska ni se!!

Inuti mig växer det nu så att det knakar:) Det är nu o ca 6 veckor framåt som det kommer att växa som snabbast o det kommer hända massor med saker med den lille:))
Jag tycker att det är så spännande o jag o min älskling tittar på en film dom har på internet, där man ser hur den växer vecka för vecka inuti magen. Alla som gissat på ett kön har sagt en kille:) Inte en enda tror att vi ska få en tjej o även jag börjar tro det nu också!! Men vi får se vad det blir på första ultraljudet. Ja, vi ska ta reda på könet.

Nu ska jag fixa i ordning lite här tiull lite julmusik o sen ta mig en promenad till snuten..


Tjingeling






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?