Min helg har varit så bra så

2010-12-05, 16:56:14 / Kategori: Allmänt
Nu är vi väl hemma igen från öret o svärmor!!

Vi fick en jätte fin julklapp av henne. Det är som en liten brasa kan man säga som man kan ha på bordet eller vart man vill ha den:) Ska fota den ikväll när C kommer då vi ska testa den så får ni se. Han är nu på styrelsemöte o jag vågar inte testa att tända på den första ggn själv hehe. Vi fick även en del av barnvagnen betald:) Tack!

Det har varit jätte mysigt som alltid att vara där. Snön har fallit o det har varit precis lagom kallt. Vi har varit ute o gått o C åkte som tidigare sagt skidor, men kom tillbaka rätt snabbt så pjäxorna var för små tyvärr.

Min kära lilla pappa blir 51 år idag GRATTIS:) Jag får ta mig en sväng i veckan om jag kan o fira honom för idag hade vi rätt bråttom hem. Min jäkla bil vägrade ju att starta, o jag blir TOKIG! Varför har jag sån jädra otur med bilarna mina??!! Nu har den blivit påkörd av en plogbil så hela backspegeln rök o på sidan är det repor. Och jag HOPPAS försäkringen täcker det när det är en plogbil. Hoppas det är det bara! Sen säljer jag skiten o C ska köpa en audi ist. Då slipper jag bry mig om bilhelvetet.. Ja jag blir galen!!

Ja ni nu är det inte långt kvar tills Thailand blir av! Men detta blir året utan mina föräldrar på julen, nästa år ska det asen firas jul ihop. Vi får slå ihop hela tjocka släkten helt enkelt, för alla vill väl fira med barn o barnbarn:)


Sitter o kollar på så mycket bättre:) Fan jag grinar alltid till det. Nu pratar dom om hans mamma som dött..

Usch det fick mig att tänka på om min mamma eller pappa skulle försvinna nu. Mina stolpar i livet som jag alltid kunnat komma till oavsett vad. Och dom har ALLTID ställt upp för mig i vått o torrt. För många är dte en självklarthet att en mamma o pappa ska finnas vid ens sida alltid, men det är inte alla som har det. Jag kommer att ge mina barn allt som jag har fått av mina föräldrar. Och jag kommer alltid att vara rättvis
mina barn emellan. Jag kommer att göra det bästa jag kan, men jag kan tro att det inte alltid är så lätt. Men gör man sitt bästa så har man ju gjort så gott man kan iaf!

Love you Mamma o pappa :)

Nu ska jag titta vidare här:)

ha det bra







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?