Lucia!

2010-12-13, 17:31:05 / Kategori: Allmänt
sitter vid farmor o farfars köksbord o bloggar så här på Lucia! Åkte hit idag o ska lämna lite julklappar till småkusinerna:) Å passa på att få fira lite lucia o få lite julkänslor för det får man här:)
Var nere o såg kusinerna på skolan idag me, när dom sjöng så fint :) Såå söta! Nu har vi målat glasyr på pepparkakor. Och snart ska vi äta tomtegröt med mina kusiner, faster, farmor o farfar! När jag var liten firade vi alltid jul här med hela släkten på pappas sida. JAg måste säga att det var verkligen en sån där perfekt jul som alla barn vill ha. Dagen började på morgonen runt 11 med gröt o frukost tillsammans, kl 15 var det kalle anka efter lunchen, runt 17 var det middag o sen all paketöppning framför granen. O jag o min syrra o mina två kusiner  kim o Nick hade så mycket paket att ni inte kan ana:) En RIKTIG jul som jag vill ge mina barn när dom växer upp!!
Christofer jobbar till 22 idag min lillaplutt!!! Alltså jag kan själv knappt fatta det.. ATT OM EN VECKA DRAR VI:))) WIIII!!! Till sol bad o värme. Ska bli ljuvligt o underbart !! Idag är en Mycket bättre dag än igår hehe. Vaknade på ett strålande humör. Jag o  älskling åkte varsin bil till fältan o handlade julklappar för på lördag ska vi ha lill julafton med hans syskon o pappa o Angelika. Så vi hittade perfekta julklappar till dom alla tyckte vi iaf ;)
Sen drog han o jobbade o jag hit!! Nu ska jag vara lite social :))
Sen halv 7 så ska jag ringa till Argentina o prata med kära Maria:)) Fick tag på henne på chatten idag wiii..
Puss på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?