Härlig dag i solen

2010-12-10, 13:53:54 / Kategori: Allmänt

morgonen startade vid 9 tiden med frukost. Tomtegröt o lite kaffe som jag fick i mig. Kaffet smakar fortfarande inte så jätte gott på morgonen. Gick ut med hunden o sen tog jag mig en promenix o mötte Jennie på hennes jobb. Hon jobbar nere vid prisextra där dom ska bygga nya bostäder. Vart lite intresserad av vad det är som ska byggas där så jag ska in snart o kika på nätet :) Efteråt tog jag mig en promenad till Karlaplan o inhandlade sexiga stödstrumpor haha.. Måste ha det till flyget när vi ska flyga så pass långt så jag inte får blodpropp.

Sen irrade jag omkring o letade efter en nordeabank som jag tillslut hittade, för jag behöver lägga om lite lån osv.
Min mage började därefter kurra o då vart det bråttom hem. För när jag väl blir hungrig går det snabbt innan det känns som jag ska svimma typ haha!!

Nu har jag fått lite mat i magen o solen skiner utanför så jag e så glad så,. Ingen bittertjej här inte. Nää som alla vet som känner mig e jag för det mesta alltid glad o sprallig, men lite hormoner har väl fått mitt humör lite på svaj. Men det tycker jag man kan stå ut med när det bara gäller ett tag o det kommer ngt fint ur det hela. Bara man inte blir ohärdig o man inte ens orkar med sig själv haah. Men så längt får det inte gå ;)
C får stå ut med vissa upp o nergångar, det ingår:))Stackaren!! Men vad gör man inte för varandra!

Jag måste bara nämna så här i förbifarten.. att ngt av det värsta jag vet e folk som inte står för vad dom lovar eller gör,  inte är ärliga, o säger en sak men gör en annan.. Blä o usch o det går såå bort hos mig!! Rak o ärlig vara längst, o sen dom som inte gillar det får valet att stanna eller gå! TUR MAN HAR ETT VAL HÖRRNI ;)=) Japp  nu ska jag vila lite e trööt!!!



Puss o kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?