Fredag!

2010-12-03, 14:23:56 / Kategori: Allmänt
Väl ehmma igen o gus vilket vinterland vi har utanför:) Riktig vinter o hoppas bara att det håller fram till jul för er som inte ska till varmare bräddgrader som moi ;=).

Jag har varit hemma hos mamma o pappa onsd - torsd o hälsat på o sov över där. Och hämtade Linn från skolan igår. Hon var så stolt att sin moster skulle komma o jag var väl efterlängtad berättade lärarna :) Gullfian! Efter att jag hämtat henne åkte vi o handlade hem lite mat som jag sen lagade till henne o syster innan Linns simskoleavslutning. Dom badade i sina pyjamasar alla små ungarna :). Hem till dom igen så drog Christine o jag stannade hemma själv med Limbo o sov över. Jag somnade kl 20.00 tillsammans med henne, HELT SLUT!
Trodde trött stadiet skulle vara över men ibland kommer det som en smäll i pannan.

I morse mös jag o Limbo o vi tittade på advemtskalendern o åt frukost ihop innan jag körde henne till skolan. Jag måste erkänna att när jag stannade o tittade en stund på henne när hon gick där i snön med sin skolväska, blev jag lite rörd.. Hon har ju blivit så stor lilltjejen o går redan i 1:an.

Sen var meningen att jag skulle stanna där tills senare för vi ska till Örebro ikväll efter C slutat jobba, men han har ju ingen bil eftersom jag hade den så då vart det strul med hunden så jag ålkte hem i morse. Har kört honom till jobbet o älskling har bjudit mig på lunch :)


Så nu e jag mätt i magen o ska packa ner lite varmare käder till helgen!

Pappa fyller år på söndag men jag får se om vi kan svänga förbi där på söndag eller hur bråttom vi har hem..


Så då¨får jag önska er alla en god helg o en god 2:a advent på söndag. Ska nog till kyrkan då:)

Ciao






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?