Fredag kväll, välkommen helg!

2010-12-10, 16:28:48 / Kategori: Allmänt
Idol finalen idag.. Har inte fäljt det så mycket förrens nu sista veckorna. Men jag ska nog ändå kika! C ska till en kompis så vi får se om jag väljer att se den själv o spendera fredagen med egen mys eller hur det blir!
Kan vara rätt skönt.
Imorgon vankas det party:) Helena har ju fyllt år o ska ha kalas(som hon så fint säger) haha!!

Middagen kanske man ska fundera på :)

Tjing!


Janni

Jag tror jag skall lägga mig i sängen ock kolla på Idol. Spännande att se vem som vinner. I år bryr jag mig inte alls. Båda är duktiga.. Och de brukar ju ändå gå bäst för den som inte vinner=)

Ha en mysig fredag!!

Kram



2010-12-10, 18:42:58 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?