December månad välkommen

2010-12-01, 17:45:50 / Kategori: Allmänt
Ja då var det första december redan o vintern har verkligen tagit fart. Med hela 20 minus grader ute så är det inte mycket mer man kan säga än att denna vinter KOMMER bli lååång om den fortsätter så här.

Idag när jag vaknade hade mitt simkort avaktiverats så jag rusade mig till The phonehouse o frågade vad felet var. På ngt skumt sett har jag avaktiverat/stängt av abonnmanget i aug, så det hade liksom utgått igår.
Hmm men då var det ett bra tillfället att ta tillfället i akt att både skaffa nytt abonnemang o telefon:)
Så nu har jag osså en fin telefon ;)
Ha, inte för att jag bryr mig så mycket om telefoner över lag men lite kul var det iaf att unna sig den.

Nu har jag jätte ont i huvudet.. Värket från nacken o det är spänningshuvudvärk :(

Aj aj..
men inte tänker jag klaga för det.. Nej jag har viktigare saker att tänka på.. MIG SJÄLV O LILLEN I MAGEN :)


C jobbar nu stackarn..känns som det är mitt i natten så fort det blir mörkt!


Tjingeling



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?