Bättre sent än aldrig

2010-12-15, 18:05:14 / Kategori: Allmänt
Lite bilder från i lördags hos Helena :)








Ser ut som att alla sitter fint o väntar på något!






Ja det var lite av dom bilderna jag hade att bjud på.
Nu har jag fastnat framför den här skärmen ett bra tag. Skulle egentligen tagit mig in till stan o strosat lite, men efter tvätten blev det mörkt o då tappade jag lusten.

Daknar min älskling massor idag! behöva honom behov idag känner jag :) Mat har jag ätit nyss så magen e mätt, så nu är det två klementiner som ligger o väntar. Grönsaker e väl det som jag kan erkänna att jag e dålig på att få i mig. ÅÅ dom ringde från mitt gamla jobb nyss o bad mig komma o lämna nyklas osv. Och då slog det mig att jag inte tvättat jackan o täckbrallorna. MÅSTE göra det imorgon bitti o åka o läman dom imorg. För sen har jag ingen mera tid innan vi ska åka!!

Om jag fan vågar mig ner i mörkret till den där jädra tvättstugan :/

Puss på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?