upp o hoppa

2010-08-17, 09:04:51 / Kategori: Allmänt
Ringde nyss läkaren på Gärdet o fick en tid idag! Så nu ska vi se  vad det är för fel på mig, bakterie eller virus. Låt mig gissa-VIRUS! Är alltid så tycker jag.. Nu kokas kaffet o jag har pecis pratat med min fina pojkvän:) Han mår bättre idag. Han trodde nämligen också att han skull bli sjuk, så igår låg vi tillsammans i soffan o tittade Alice i underlandet o bara tyckte synd om om själva. HIHI..

Ja man kan ju inte säga mer än att det verkligen är Höstkänsla ute nu. Är det verkligen sant, men jag såg gula löv på träden:/ Titta själva.. Eller ska det vara så där???



          Chifen ger en trött morgon blick :)



Jag vet inte om ni ser men ,gula löv :/




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?